Polityka prywatności

Polityka Prywatności serwisu internetowego www.planbfitouts.pl

obowiązująca od dnia 01.04.2024

1.     Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania z serwisu internetowego prowadzonego w domenie www.planbfitouts.pl jest PLAN B FITOUTS SP. Z O.O. SP. K. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Karola Chodkiewicza 7/127, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000722971, posiadająca NIP 5213816952, REGON: 369686052, kapitał zakładowy 1000 zł (dalej: „Administrator” lub„Spółka”).
2.     Spółka przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników korzystających z serwisu internetowego Spółki (dalej: „Użytkownik”). Spółka dokłada starań, by każdy Użytkownik dokładnie wiedział, jakie dane, w tym dane osobowe Spółka pozyskuje i jak może chronić swoją prywatność, czego wyrazem jest niniejszy dokument (dalej”Polityka prywatności”).
3.     Korzystając z serwisu www.planbfitouts.pl, Użytkownik akceptuje zasady niniejszej Polityki Prywatności.
4.     Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji umowy, wystawienia dokumentu księgowego, udzielenia odpowiedzi na korespondencję, dochodzenia roszczeń. Podanie danych w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Brak podania wymaganych danych uniemożliwi realizację umowy, wystawienie dokumentu księgowego lub podjęcie kontaktu na żądanie osoby, które dane dotyczą.
5.     Dane przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, to jest:
1)    Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej:„RODO”),
2)    Ustawą o ochronie danych z dnia 10.05.2018 r.,
3)    Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2002 r.
6.     Niniejsza Polityka prywatności obejmuje zasady przetwarzania danych Użytkowników strony, a także dane gromadzone przez kontakt z Administratorem danych (adres e-mail, telefon) lub korespondencję tradycyjną.
7.     Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie dopuszczalny przez obowiązujące przepisy prawa, w tym w celu:
1)   Podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą w tym udzielenia odpowiedzi na korespondencję lub w celu obsługi korespondencji tradycyjnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
2)   Przygotowania i realizacji zawartej umowy, a także realizacji uprawnień z niej wynikających, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
3)   Udokumentowania realizacji umów, prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej, wystawiania dokumentów księgowych i podatkowych, to jest w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
4)   W celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub osoby, której dane dotyczą w tym marketingu usług i produktów Administratora, dochodzenia praw lub roszczeń przez Administratora lub osobę, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
8.     Dane Użytkowników gromadzone przez Administratora przesyłane są na dwa sposoby:
1)    Informacje podawane bezpośrednio i dobrowolnie przez Użytkownika, np. w formularzach kontaktowych (np. w przypadku pobierania niektórych publikacji, zapisywania do newsletterów), bezpośredni kontakt z Administratorem za pomocą danych teleadresowych udostępnionych na stronie. Przedmiotowe dane obejmują odpowiednio:
a)   adres e-mail,
b)   numer telefonu,
c)   imię i nazwisko,
d)   adres,
e)   dane podmiotu, w tym NIP;
2)    Informacje pozyskiwane w trakcie korzystania z serwisu przez Użytkowników, automatycznie zapisywane przez serwery. Przedmiotowe dane Użytkownika obejmują:
f)     czas wysłania odpowiedzi przez serwer,
g)   adres IP urządzenia Użytkownika,
h)   żądanie Użytkownika (adres strony, na którą wszedł Użytkownik),
i)     adres„referer link” w przypadku, gdy przejście na stronę nastąpiło przez odnośnik,
j)     informacje o wersji przeglądarki internetowej (stron www) Użytkownika,
k)   informacje o wersji systemu operacyjnego Użytkownika,
9.     W ramach działalności serwisu Spółki wykorzystywane są również pliki cookies zapisywane w urządzeniach końcowych Użytkowników. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy odwiedzany przez Użytkownika do urządzenia końcowego Użytkownika.
10.  Serwis Spółki stosuje dwa rodzaje plików cookies:
1)    „Sesyjne”(session cookies, session storage) – pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wygaśnięcia sesji (np. opuszczenia strony internetowej, usunięcia ich przez Użytkownika lub wyłączenia przeglądarki),
2)    „Stałe” (persistent cookies, local storage) – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ichusunięcia przez Użytkownika.
11.  Serwis Spółki używa plików cookies w celu:
1)    Utrzymania w nich ID sesji Użytkownika (dane te przechowywane są na serwerze i nie są przesyłane do przeglądarki Użytkownika),
2)    Obsługi skryptów statystyk,
3)    Tworzenia i wyświetlania spersonalizowanych reklam z informacjami o działaniach Spółki,
4)    Ułatwienia Użytkownikom korzystania ze strony Spółki.
12.  W powyższych celach stosowane są przez Spółkę powszechne na rynku internetowe technologie obserwowania służące monitoringowi ruchu w serwisie Spółki oraz optymalizujące wyświetlanie treści marketingowych i promocyjnych. Serwis Spółki gromadzi anonimowe dane dotyczące odwiedzanych stron, takie jak:
1)    Liczba wejść unikalnych/odsłon,
2)    Kraj,
3)    Przeglądarka,
4)    Czas wizyty.
13.  Dane są gromadzone za pomocą rozwiązań zewnętrznych dostawców. Spółka korzysta z Google Analytics, oraz narzędzi dostarczanych przez Linkedln. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami politykip rywatności Google Analytics [Google Analytics] oraz szczegółami polityki prywatności Linkedln [Linkedln].
14.  Każdy Użytkownik może w przeglądarce internetowej wprowadzić indywidualne ustawienia plików cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla plików cookies w niej stosowanych.
15.  Przeglądarki internetowe standardowo domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może w każdym momencie samodzielnie zmienić te ustawienia, w tym zablokować pliki cookies. Wprowadzone przez Użytkownika zmiany ustawień plików cookies polegające na ograniczeniu lub zablokowaniu ich stosowania mogą spowodować, iż niektóre funkcje serwisu Spółki mogą nie działać lub mogą nie działać poprawnie.
16.  Okres przetwarzania danych jest uzależniony od celu, dla którego dane zostały zebrane i wynosi:
1)   5 lat w przypadku realizacji celu zawarcia i realizacji umowy, to jest przez okres niezbędny do udokumentowania wykonanej umowy, w tym wystawienia dokumentów księgowych,
2)   Do czasu odwołania zgody w przypadku realizacji celu wysyłania informacji drogą elektroniczną (np. newsletter),
3)   Przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz kontaktowy lub drogą elektroniczną, ale nie dłużej niż 6 miesięcy, o ile dana osoba lub podmiot nie zdecyduje o zawarciu umowy z Administratorem,
4)   Do6 lat w celu dochodzenia roszczeń.
17.  Dane osobowe Użytkownika mogą zostać powierzone innym podmiotom w celu wykonania usług na zlecenie Administratora, w szczególności w zakresie obejmującym:
1)   Hosting strony www,
2)   Serwis i utrzymanie systemów informatycznych, w których przetwarzane są dane, w tym w celu automatyzacji newslettera, wystawiania faktur,
3)   Prowadzenia obsługi prawnej, księgowej, podatkowej, biurowej, kurierskiej (jeśli dotyczy to wysyłki korespondencji tradycyjnej).
18.  Dane osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (dalej: „EOG”) w tzw. państwie trzecim(w tym w USA) w związku z korzystaniem przez Administratora z rozwiązań informatycznych, których serwery zlokalizowane są poza EOG. Podstawa przetwarzania danych poza EOG jest decyzja Komisji Europejskiej 2021/914 w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych do państw trzecich. Administrator i dostawca usług zapewniać będą najwyższe standardy ochrony powierzonych danych, a przetwarzanie danych nie będzie naruszać prywatności osób fizycznych.
19.  Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo:
1)   Dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych,
2)   Modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu,
3)   Całkowitego usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne,
4)   Niepodlegania automatycznym decyzjom opartym na profilowaniu,
5)   Wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody),
6)   Przeniesienia danych do innego administratora danych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.
20.  W celu realizacji prawa do informacji, dostępu do treści danych, ich poprawiania a także innych praw można skontaktować się z Administratorem. Osoba, której dane dotyczą ma także prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli przetwarzanie danych narusza przepisy RODO. Skarga może zostać wniesiona w formie tradycyjnej lub elektronicznej na adres urzędu.
21.  Spółka dokłada wszelkich starań, aby chronić serwis Spółki przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontrolować metody gromadzenia, przetwarzania oraz przechowywania informacji. Spółka stosuje m.in. firewall i urządzenia zabezpieczające serwer. Dostępu do danych udzielany jest jedynie pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce prywatności.
22.  Spółka zastrzega możliwość zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie jej nowej treści w serwisie www.planbfitouts.pl. Wprowadzone zmiany lub modyfikacje będą obowiązywać w ciągu 14 dni od ich opublikowania na stronie Spółki.