Dołącz do firmy, w której design spotyka się z precyzją wykonania tworząc unikalne realizacje.
Chcesz być częścią naszego zespołu? Aplikuj do nas!
✓ Weryfikacja dokumentacji przetargowej / otrzymanych zapytań ofertowych,
✓ Kompletowanie materiałów do przygotowania wyceny,
✓ Prowadzenie korespondencji z klientem w celu uszczegółowienia otrzymanego zapytania,
✓ Przygotowanie oferty wraz z załącznikami wymaganymi przetargiem,
✓ Poszukiwanie dostawców oraz podwykonawców w celu nawiązania współpracy,
✓ Weryfikacja kompletności i zakresu pozyskanych ofert dostawców i podwykonawców,
✓ Udział w spotkaniach i negocjacjach z potencjalnym Inwestorem,
✓ Wsparcie działu realizacji wiedzą z etapu przetargu.
✓ Znajomość pakietu MS Office, swobodne poruszanie się w programie MS Excel,
✓ Znajomość programu AutoCad lub podobnego,
✓ Wykształcenie wyższe na kierunku technicznym,
✓ Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu,
✓ Dobra organizacja czasu pracy,
✓ Komunikatywność,
✓ Doświadczenie w branży fit-out.
✓ Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
✓ Prywatną opiekę zdrowotną,
✓ Szkolenia i możliwość rozwoju,
✓ Elastyczny / zadaniowy czas pracy
Plan B GROUP jest prężnie rozwijającym się Generalnym Wykonawcą branży fit-out, działającym na Polskim rynku komercyjnym i prywatnym. Zespół składa się z osób, które od kilkunastu lat dostarczają najwyższej jakości usługi w całej Polsce, nabywając doświadczenie podczas realizacji setek tysięcy metrów kwadratowych powierzchni biurowych, mieszkaniowych i nie tylko.
✓ Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową (w tym porządkowanie umów, dokumentów księgowych i kadrowych oraz ich archiwizacja)
✓ Koordynacja harmonogramu spotkań i kalendarza
✓ Obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych
✓ Zarządzanie zaopatrzeniem biura i zamawianie materiałów
✓ Obsługa poczty oraz firm kurierskich
✓ Pomoc w tworzeniu raportów, zestawień
✓ Organizacja spotkań, wyjazdów biznesowych oraz firmowych eventów
✓ Administracja strony internetowej oraz social mediów
✓ Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy (dział kosztorysowy, dział realizacji)
✓ Znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office
✓ Dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
✓ Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
✓ Wysoka kultura osobista
✓ Znajomość podstawowych zagadnień związanych z administracją biurową
✓ Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widziana
✓ umowa o pracę (pełen etat)
✓ narzędzia do pracy (komputer, telefon)
✓ prywatna opieka medyczna
✓ możliwość rozwoju zawodowego w miłej atmosferze biura
✓ współpraca z kreatywnym i ambitnym zespołem
✓ praca przy prestiżowych projektach
✓ prywatna opieka medyczna
✓ elastyczny czas pracy
✓ brak dress code’u
Jesteśmy prężnie rozwijającym się Generalnym Wykonawcą branży fit-out, działającym na Polskim rynku komercyjnym i prywatnym. Nasz zespół składa się z osób, które od kilkunastu lat dostarczają najwyższej jakości usługi w całej Polsce, nabywając doświadczenie podczas realizacji setek tysięcy metrów kwadratowych powierzchni biurowych, mieszkaniowych i nie tylko.
Nasz zespół zaproponuje Ci rozwiązania, które najlepiej sprawdzą się w Twojej przestrzeni biznesowej.
Jeśli pierwsza propozycja nie spełni w pełni Twoich oczekiwań, zaproponujemy skuteczny Plan B!
Kontakt